چشم چشم دو ابرو
تاريخ : یک شنبه 18 دی 1398 | 11:31 | نويسنده : mahsa

چشم چشم دو ابرو ...... نگاه من به هر سو


پس چرا نیستی پیشم ؟..... نگاه خیس تو کو ؟


گوش گوش دوتا گوش ..... یه دست باز یه آغوش


بیا بگیر قلبمو ..... یادم تورا فراموش


چوب چوب یه گردن ..... جایی نری تو بی من !


دق می کنم میمیرم ..... اگه دور بشی از من


دست دست دوتا پا ..... یاد تو مونده اینجا


یادت میاد که گفتی ..... بی تو نمیرم هیچ جا


من ؟ من ؟ یه عاشق ..... همون مجنون سابق



نظرات شما عزیزان:

محمد جواد
ساعت11:30---20 بهمن 1390

سلام وبلاگد خيلي خوبه حتما من بهت سرميزنم تو هم بهم سر بزن اگه با تبادل لينک موافقي منرو با نام : نرم افزار هاي توپ اندرويد لينک کن و به من خبر بده با چه نامي لينکد کنم اگه خواستي همين الان لينکد ميکنم ممنون


نیکا
ساعت0:05---14 بهمن 1390
به نسیمی همه ی راه به هم می‌ریزد

کی دل سنگ تو را آه به هم می‌ریزد



سنگ در برکه می‌اندازم و می‌‌پندارم

با همین سنگ زدن، ماه به هم می‌ریزد



عشق بر شانه هم چیدن چندین سنگ است

گاه می‌ماند و ناگاه به هم می‌ریزد



آنچه را عقل به یک عمر به دست آورده است

عشق یک لحظه ی کوتاه به هم می‌ریزد



آه ... یک روز همین آه تو را می‌گیرد

گاه یک کوه به یک کاه به هم می‌ریزد!



بهمن
ساعت0:41---27 دی 1390
سلام دوست عزيز هر چند وبت دخترونه است ولي باز منم اومدم تو وبلاگت باحاله موفق باشي
عزيزم خوشحال ميشم تبادل لينك كني اگه قابل دونستي به وب من سري بزن خبر بده تا لينكت كنم
منتظرم به مخروبه منم سري بزني
باي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: